Regulamin Rezerwacji Online:
- System rezerwacji stolików w Restauracji Karkut działa online przez 24 godziny na dobę.
- W celu dokonania rezerwacji należy podać dane dotyczące rezerwacji (data, godzina rezerwacji, liczba osób) oraz dane osoby rezerwującej (imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mali).
- Dane te są zbierane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia procesu rezerwacji.
- Rezerwacji online można dokonać z wyprzedzeniem co najmniej jednego dnia.
- Rezerwacje z mniejszym wyprzedzeniem czasowym prosimy dokonywać telefonicznie (+48 91 422 00 00, +48 720 422 422).
- W celu potwierdzenia rezerwacji przedstawiciel Restauracji Karkut skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 30 minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja.
- Prosimy o informację o możliwym późniejszym przybyciu lub o odwołaniu rezerwacji.
- Niezależnie od systemu rezerwacji online, w godzinach pracy restauracji przyjmujemy rezerwacje telefonicznie (+48 91 422 00 00, +48 720 422 422).
- Rezerwacje online są wyłącznie dla grup maksymalnie 20 osobowych. Chęć rezerwacji stolika dla większej ilości osób proszę dokonywać osobiście lub telefonicznie.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu wystąpienia planowanych lub nieplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu, w tym w wyniku wszelkich awarii sieci przesyłowych, które uniemożliwiły dokonanie rezerwacji.
- Dokładamy starań, żeby system funkcjonował w sposób ciągły. Zastrzegamy, że w funkcjonowaniu systemu mogą wystąpić przerwy w celu aktualizacji danych, naprawienia błędów lub dokonania innych prac konserwacyjnych.
- Nie przewidujemy publikowania informacji o planowanych przerwach w funkcjonowaniu systemu, ale wszelkie bieżące informacje mogą znajdować się na profilu facebookowym Restauracji Karkut.
- Restauracja Karkut zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia rezerwacji w przypadku, gdy ponad 50% lokalu jest zarezerwowane w tym samym czasie. Wszelkie informacje dotyczące czasu oczekiwania na dania i dostępności stolika w takim przypadku będą przekazane przez przedstawiciela restauracji telefonicznie. W przypadku, gdy goście będą nalegać na rezerwacje mimo informacji o niedogodnościach, które mogą wystąpić, Restauracja Karkut nie ponosi odpowiedzialności za niezadowolenie gości i związane z tym reklamacje.